onsdag den 28. august 2013

Min uge so far

Sådan her har min uge set ud indtil videre


Gaver fra mor - danske agurker og græske specialiteter fra Kreta


Homemade pizza, lavet med bagepulver i stedet for gær. Det fungerede udemærket :-)


Gårsdagens morgensol med en smule tåge.


Blå neglelak fra Essie, føler mig helt diskoagtig på en ellers meget kedelig onsdag.... Aaaaaaarh freak out. Le freak so chiq haha ;-)


Og der er endelig kommet figner, yay! Og til 9 kr for 4 stk i Aldi, hvis det kunne interessere nogen ;-) hmm måske lidt 'vigtig viden, ligegyldig info'.


Også har jeg været lidt kreativ - et Eiffel tårn, hvis der var nogle som skulle være i tvivl :-) en smule mislykket, men hva fanden.

Husk at det er på lørdag, at jeg trækker lod om min Give Away!


Og det er inden lørdag kl 00.00 ;-)

2 kommentarer:

  1. Hurra for figensæsonen! De er for nice! Især lune med gedeost, valnødder og granatæblesirup.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Elsker også bare figner, men er desværre ikke den store gedeostespiser :) og så selvom jeg er en ostepige ;)

    SvarSlet