søndag den 4. august 2013

Finito

Øøøøv det var så den ferie... Imorgen starter jeg igen på arbejde, men det er sgu også okay. Jeg skal ikke brokke mig, har haft en fantastisk dejlig ferie med skønt vejr! Så jeg ligner faktisk lidt en, der har været på ferie - not bad ;-)

Her kommer lidt billeder fra min sidste ferieweekend





Igår var jeg til Stella Polaris i Botanisk have. Det var virkelig dejligt chillern', men liiiidt for varmt puha. Min yndlings DJ var helt klart Lulu Rouge :-)








Idag har jeg været til 4 års fødselsdag hos min dejlige og smukke niece Isabella :-) Det har været en rigtig dejlig dag med masser af pink ;-)


Lige nu ligger jeg på sofaen med min nye ventilator, som jeg har købt af min storesøster.

Arh god afslutning på en skøn ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar