tirsdag den 9. juli 2013

New in

Jeg har fået lidt nyt til skabet og en af nyhederne er en smule grænseoverskridende for mig! Så er det ligesom på plads ;-)


Jeg har fået et par fake læder shorts fra Zara


En blå/grå top/kjole fra H&M. Hvis nogle synes den virker bekendt, så er det ikke helt forkert... Jeg har nemlig en i sort, en med leopardprint og en i mint hihi ;-)





En strik i angora blanding fra Monki
Jeg er virkelig glad for den, meeen den fælder og jeg får lidt meget fnuller i næsen og ansigtet, det er virkelig irriterende!

Og nu kommer det grænseoverskridende... Bam bam baaaah


Ja I ser rigtigt, jeg har købt et par bukser!!! Wow! I tænker nok 'hvad er der grænseoverskridende ved det?'.
MEN jeg har ikke ejet et par bukser siden en gang tilbage i 2004 eller deromkring.
Det var en smule mærkeligt at have dem på i sidste uge, men jeg er sikker på, at jeg nok skal blive glad for dem til efteråret :-)
Det er jo for varmt at have dem på nu (heldigvis) ;-)
Bukserne er fra H&M til 179 kr.

Håber I har en skøn sommerdag/aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar