torsdag den 11. juli 2013

In the corners of my

Living room.

Jeg har fået ryddet lidt op i alle mine nips ting og keramik her på det sidste. Jeg følte ligesom, at der lige pludselig ikke var så meget plads omkring mig.
Så nogle ting er gemt væk, og andre har fået en ny plads :-)


IKEA billedehylde, Lærke Langballe dellevase, balancing blocks fra Areaware, Ditte Fischer affaldsvase, Sisterbrandt billede og HAY papir


Muuto lampe og rösti bakkebord


To af mine fødselsdagsgaver, lysestager i træ, lavet af min onkels kammerat, illustration af Lisa Grue og en lampe i teak - Lampen har jeg købt af min søster, men jeg aner faktisk ikke, hvor den er fra, men hun har selv tilføjet den coole neon-detalje med ledningen. Kombinationen af neon og teak er fantastisk!

Vitrineskabet er et arvestykke fra min farmor og bedstefar :-)

Håber I har en dejlig torsdag, jeg bruger den på at bage feriekage til mine kollegaer og så ser jeg The Carrie Diaries :-)

1 kommentar: