onsdag den 5. juni 2013

CPH

Ih sikke en dejlig dag det har været i det Kjøvenhavnske. Jeg har været på Bakken for første gang og jeg elskede det! Her kommer lidt spam fra turen:-)

Dagen startede en smule tidligere end den plejer... Hvorfor skal man altid kigge på telefonen, når man tager billeder??


Dagens CPH outfit. Ny Black Lily kjole/top //shorts fra Saint Tropez // og en lånt herrehabit fra min storesøster plus smykker fra Maria Black og Erbs&Bjerke


Turen over Storebælt uh om 1,5 time er jeg i København!






Så endte jeg i København og her er vi på vej ind på Bakken i hestevogn hihi


Vi valgte restauranten Hvide Hest, hvor jeg valgte (selvfølgelig ;-)) stegt flæsk ad libitum mmm


Vi sluttede dagen af med softice og krymmel :-)


Og selvfølgelig vandt jeg en præmie i golf! Scoret 16 point i første hug, så jeg kunne få denne Hello Kitty efterligning, både til min søster og jeg :-)

Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem... Jeg lander i Århus om en time og så er det på hovedet i seng ;-)
Takker min dejlige og savnet søster for en virkelig fantastisk dag, men vi ses jo i næste uge til NS13 yeah!

2 kommentarer:

  1. Åhh det lyder som en skøn tur! Jeg har aldrig været på bakken.. Men det er også ALT for lang tid siden jeg har været i København. Berlin og London plejer altid at vinde når den står ferie osv.

    Hep for Northside - lad os krydse fingre for godt vejr :)


    /Lou (nu med mega craving efter stegt flæsk med sovs og kartofler..)

    SvarSlet
  2. Jeg kan varmt anbefale Bakken, det var så hyggeligt og gratis at komme derind :-) jeg elsker København, virkelig meget, men man skal selvfølgelig ikke kimse af Berlin og London ;-)

    Det var virkelig godt stegt flæsk, specielt til 128 kr og ad libitum hihi. Følte mig faktisk en smule klam, da jeg bestilte anden portion, men det smagte bare alt for godt! Det var lidt ligesom chips og dip - stegt flæsk og persillesovs, kartoflerne var jo bare pynt ;-)

    Håber du får en dejlig weekend :-)

    Pernille

    SvarSlet