mandag den 10. juni 2013

Århus (næsten) rundt


Igår var min veninde og jeg på tur rundt omkring Århus. Hvis det skulle have gået nogens næse forbi, var der halvmaraton i Århus, og det skulle vi selvfølgelig se. Enhver mulighed for at se lækre mænd i stramme shorts, er jo et must. Am I right ;-) haha.


Vi så maraton 3 steder, 1. stop, var Den Gamle By, andet var Store Torv og til sidst Rådhuspladsen. Puh jeg blev helt træt af at se på alle de løbere, det var simpelthen imponerende, jeg tror ikke engang, at jeg kunne løbe 100 meter ;-)
Næste stop var Sculpture by the Sea, og her er mine yndlings - jeg aner ikke hvad de hedder, så jeg har døbt dem noget andet ;-)



The kraken - jordens undergang




Græslapper




Noget med en masse snor/elastik - meget fint i neon




Ordentlig syg flaskepost - min favorit




Og til sidst neonlysbubbles.




Vores dag sluttede af med sorbetshake fra Paradis, min var med hyldeblomst, citron og vandmelon mmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar