torsdag den 14. februar 2013

My Valentine

Jeg er ikke den store fan af Valentins dag, og det er ikke fordi, jeg er single hehe ;-) Jeg synes bare ikke, at det er nogen dansk tradition, og slet ikke en tradition, der næsten tvinger mænd til at købe blomster. Jeg vil meget hellere have, at de gjorde det frivilligt, eller er det bare mig?

Nåh nok om det. Min dag blev tilbragt med min dejlige veninde fra Odense, og dagen stod på hygge, shopping og lidt frokost.


Først varm chokolade på Baresso



Senere Fish 'n' Chips på Café Cross

Og så fik jeg faktisk en slags Valentinsgave, en der var meget bedre end blomster.


Jeg fik nemlig denne cardigan af min veninde:-)


og så gav jeg mig selv denne læbepomade fra Badeanstalten.

Skøn dag!

HAPPY VALENTINES DAY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar