søndag den 24. februar 2013

Guldet!

Sikke en dejlig dag igår. Jeg gjorde et kæmpe fund... Eller det synes jeg i hvert fald selv hihi ;-).
Jeg har været på jagt efter en lampe til over mit spisebord, og jeg synes ikke rigtig der er nogle der frister. Enten er de for små, store eller alt for dyre. Hehe jeg lyder vist lidt som guldlok nu. Men se hvad jeg så fandt igår




Denne skønne lampe i mat guld til den nette sum af 55 kr., uf hvor jeg elsker den allerede og glæder mig vildt meget til at få den op og hænge. Nu håber jeg bare, at den virker;-)
Jeg fandt også disse gamle kogebøger til en femmer pr. styk




Jeg elsker gamle kogebøger, de er sgu lidt sjovere og måske ikke så fedtforskrækkede.




Jeg fandt også denne lille keramik potte/skål og et enkelt glas.


Og så fik jeg endelig hentet min kondicykel hos min søster.
Se det er retro!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar