torsdag den 14. juni 2012

Northside Festival




Så er det imorgen det gælder!

Her er mine festival outfits



Cardigan Just Female // kjole Appeal // skjortekjole Gina Tricot // strik Vila
Sølv med sort på.



Sandaler H&m // ballarinaer H&m // gummistøvler Bilka (-s børneafdeling hihi, men til 80 kr. WIN! // New Balance

Skoene afhænger lidt af vejret, men det skulle forhåbentlig blive godt imorgen.



I travel light.

Billet // Regnslag // Ray Ban // Dankort, kørekort // mobiltaske Just Female // mobil // reserve solbriller fra Moss Copenhagen

Mine accessories består af min Collar fra Gina Tricot og selvfølgelig en masse fingerringe.

Så er jeg klar, sol, regn og blæst kan bare komme an, intet kan stoppe mig, det blir så lækkert!

Vi ses på den anden side.

Billedet er venligst lånt af Northside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar