tirsdag den 5. juni 2012

Aarhus at Night

Jeg og en veninde var til Aarhus by Night igår. Hele byen summede af mennesker og masser af thailandske kvinder var klædt ud, som om de skulle til bryllup, Thailand var vist temaet i år... Det havde jeg ikke fattet hehe.

Ikke desto mindre, havde de fleste butikker 20 pct.! Win!

Her er så dagens fangst:











Halskæde fra Pieces // Neon tape fra Decorate Shop // Kort fra Bob Noon
// To spørgelser fra Arhøj i lyserød og blå til samlingen, købt i Decorate Shop.

Jeg er lidt af en nørd, når det kommer til film, specielt Anime-film og jeg fandt endnu en til min samling af Ghibli studios film, specielt af Hayao Miyazaki. Her er Arietty!



Den 10. i samlingen, wee!

I dag har jeg besøgt min dejlige søster, og jeg købte denne skønne ring fra Arena 10 kollektionen af hende.



Synes den er fantastisk med den kys-mund.

Nu vil jeg se Arietty, hey!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar