fredag den 27. april 2012

Hay hay hay stuff




Jeg var jo til HAY lagersalg i onsdags, og som I kan se på billedet, var det, dette syn vi mødte - en MEGA kø!

Og sådan så jeg ud, da vi skulle går omkring 1 km. tilbage til vores bil. Læg lige mærke til min udgave af Angelina Jolies posing (bortset fra at mit ben ikke er af skind og ben), og at jeg ser mega flad og træt ud :-/


Jeg nåede desværre ikke at trække min kjole ned, satans!

Nåh men nok om mine ben... Jeg skulle jo vise jeg mine køb:-)


Jeg fandt disse skønne puder, som passer perfekt til min sofa. Og da vi stod i køen, på vej til at betale, stod "Don't leave me" bordet bare sådan for sig selv, som om nogle havde forladt det - hihi hvor ironisk, men så tog mor her affære og købte det.


Fandt også dette sleeve til min IPad og et iPhone case.


Smukt sengelinned.


En masse æsker


Og til sidst denne skønne illustration.

Håber I får en skøn weekend.

P.S. Jeg beklager virkelig billedet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar