tirsdag den 17. april 2012

Copenhagen x COS

Ih sikke en dejlig tur i skønne CPH, min veninde og jeg havde! Elsker bare den by, måske endda højere end Aarhus, men tyst ikke fortæl ham det;-)

Min veninde og jeg spiste på Cafe Zyrup, der ligger i Læderstræde, har aldrig været der (de gange jeg har været i byen, har jeg, mest af tiden, opholdt mig på Vesterbro), men det var faktisk ret godt. Vi fik burger og en skøn lemonade.





Jeg fandt ikke det vilde i København, men det var mest af alt også for at hjælpe min veninde, med at finde en kjole til et bryllup. Og den fandt vi i COS, og jeg fandt denne ring i kobber


Og denne fine cardigan med gennemsigtig ryg og ærmer.


Jeg synes bare den var så skøn og fin, og lidt speciel istedet for bare en almindelig sort en.

Jeg er stor fan af anime-instrutøren Hayao Miyazaki, og fandt en til samlingen nemlig Laputa:The Castle in the Sky. Elsker ham bare og ja har alle hans film, ihvertfald dem jeg kunne skaffe i Danmark. Glæder mig til at Arietty kommer på dvd til juni...ih!

God tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar