torsdag den 1. marts 2012

Storm, Oishii og endnu flere ringe

Der skete noget helt specielt igår, jeg blev nemlig moster igen til en skøn lille dreng med det smukke navn Storm:-) Iih er bare så glad!

Efter arbejde igår, var en veninde og jeg inde i byen for at hygge og spise lidt sushi (også selvfølgelig for at fejre, at jeg blev moster;-)) hihi. Her fandt jeg endnu engang flere ledringe, har vist alt for mange, men elsker dem bare så meget.



The running table



Mmmm.



Her er så mine fine nye ledringe. Den sorte (tror jeg) er fra Just Female og guldringen er fra Pieces. De to andre er fra Line&Jo.




Jeg fik den sorte ring sammen med disse to i sølv, guldringen er fra Pernille Corydon. Ledringene er købt i Samsøe Samsøe.

Kunne i mærke foråret derude? Det kunne jeg, glædelig 1. Forårsdag!

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar