lørdag den 10. marts 2012

Shop Boop bi do

Jeg lovede jer jo at vise min nye forårsjakke, så her er den, beklager kvaliteten, lyset er sgu ikke for godt...

Den blev taget i brug i dag, også selvom det var en lille smule chilli.
Var et smut forbi H&M og fandt dette chocker armbånd i kobber, elsker det allerede!

Jeg har ikke særlig tit øjenskygge på, hverken til hverdag eller i byen, men da jeg så denne smukke øjenskygge fra MAC, kunne jeg ikke lade være.

Her er Cinderella, iih hun shiner sgu så smuk, faldte selvfølgelig også over en neglelak - kan ikke få nok;-)

Ligger lige nu og ser Dreamgirls og spiser kartoffelpizza, imorgen står den på baby besøg, skal nemlig ud og besøge min dejlige søster og se min lille nevø og selvfølgelig min dejlige niece, yay!
God lørdag aften!
- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar