søndag den 8. januar 2012

Weekenden

Så er weekenden snart slut og sikke en dejlig weekend jeg har haft!
Fredagen stod på shopping og middag på Jakobsen Grill med min dejlige storesøster. Jeg fik endelig min vinterjakke - ved godt, at det er liiiidt sent, men ak jeg kan vente. Den er nøjagtig, som jeg vil have en vinterjakke skal være, fandt den til ½ pris i Ganni! Ih er bare glad nu! Købte også et par støvler fra Shoeshibar til 200 kr bobs og en ring fra Pernille Corydon. DAMN!

På Jakobsen Grill fik vi Gris og Ost og en rigtig god rødvin, så dejligt afslappende og super lækkert mad.


Ja det er mig med det mørke hår, og ja beklager, men efter et glas rødvin, bliver man bare lidt træt, eller rettere mere træt, end man var i forvejen... SKÅL!
Min søde veninde hentede os efter middagen, og så tog hende og jeg i Blockbuster og lejede Bridesmaids, det er satme en sjov film!

Lørdag til søndag stod den på fødselsdag og luksus sommerhus med familien. Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder, men I kan da lige få et billede af min dejlige og cool(e) nieces nye New Balance sko, YEAH!

God søndag! zz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar