torsdag den 5. januar 2012

Arbejd arbejd, arbejd arbejd

Det er den melodi, der har kørt rundt i mit hoved hele denne her uge... derfor ikke så meget aktivitet på bloggen....
Men jeg har dog lidt at fortælle fra ugen, der snart er gået :) Jeg har fået købt billet til Northside Festival i Aarhus den 15.-17. juni 2012, IH glæder mig SÅ meget! Indtil videre er line-up'en

Kashmir
Justice
The Kooks
Malk de Koijn
Oh Land
Noah & The Whale og The Stone Roses

Og der kommer flere kunstnere, det blir så fedt!

Imorgen står den på middag på Jakobsen Grill sammen med min storesøster, det blir hyggeligt og en skøn afslutning på en ellers ret travl uge.
Lørdag til søndag skal jeg i luksus sommerhus med hele familien i Juelsminde, det blir lækkert med spa, pool og hygge! 
Vi ses på den anden siden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar