lørdag den 29. oktober 2011

Knit, strik og knit igen

Var en tur nede i byen i dag, skulle faktisk bare ind og prøve en kjole fra modström, jeg skal ønske mig i julegave, men det endte alligevel med shopping - dog ikke kjolen. Den er bare så smuk, sort silke med små hvide prikker på - Oh so cute...

Nåh men nok om den, håber den ligger under træet til mig d. 24 december. Dette er en hentydning til min søster hehe ;)
Billedet er venligst lånt af modströms webshop.

Tilbage til det, der virkelig tæller, mine køb. Jeg gik lidt amok i strik - var jo som sagt inde hos min søster i Modström i Bruuns Galleri og her fik jeg købt en armygrøn strik fra SEDUCE og strømpebukser med mønster. Jeg er lidt skeptisk mht. strømpebukserne, er ikke sikker på det er mig, men ja det må komme an på en prøve, ellers er det jo bare at gå ind med dem igen :)
Så var jeg en tur i H&M Divided her fandt jeg nogle dejlige vanter/armvarmere i bordeaux, iih en helt ny farve for mig, er jo mest til sort...
Puha, efter det tog jeg et smut forbi Samsøe Samsøe, som jeg altid gør - elsker simpelthen den butik! Der fandt jeg en enkel sort kjole fra VILA, og den måtte jeg bare have, vil lige sige at den kun kostede 250 kr., men som min mor ville have sagt "du skal tjene 500 kr. for at købe denne". Tak mor tak :)

Efter touren (som jeg vil kalde den), tog jeg ned på Slap Af for at spise burger med en kammerat.


I aften står den i Spise med Price's navn, skal nemlig have tiramisu og kylling pépitoria sammen med en god veninde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar