lørdag den 8. oktober 2011

All I want for christmas is...

Jeg ved godt det er tidligt at tænke på jul, men jeg ved med mig selv, at når jeg lige pludselig skal til at skrive ønskesedlen, er jeg fuldstændig tom. Kender I det?
Efter duften af flæskestegen i mit hjem, har jeg fået lyst til at skrive ønskeseddel, følelsen af at det snart er jul føles, på en måde, tættere på...
Men hvad ønsker man sig til jul, skal det være personligt, kulturelt, ting til hjemmet, tøj, parfume, bøger og... ja listen er lang.

Min liste lyder, indtil videre, på:
Happy Lights Lyskæde, Multi colour - ville passer super fint til mit soveværelse
Poncho fra Coat People i sort/brun - fordi den er dejlig varm her til vinter
5Preview oversize T-shirt med heart print
Notesbog fra FNUBBU
Keramik Ghosts fra Arhøj og Gaarmann
Gotta Go mulepose af Anne Nowak





Happy Christmas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar