torsdag den 26. december 2013

Pernilles jul

Her kommer små øjeblikke fra min juleuge :-)





I fredags fejrede jeg min juleferie i godt selskab med min bedste kammerat Martin og hans kæreste Maria. Aften blev fejret med stjernekastere og risotto :-)


Om lørdagen fejrede jeg min veninde Dianas fødselsdag - og se lige den fine gren hun har hængende


Senere tortillas og masser af guacamole med min veninde Mette

Og så kom dagen... Den 24. december





Højt fra træets grønne top


And the bottom med ALLE gaverne! Say what?!


Det mest obligatoriske... Disneys Juleshow





Det dækkede bord med nødknækkere


Nogle af mine gaver in action...Ghostlights fra Studio Arhøj og plakaten Birds in a Tree af Lisa Grue


Dagens gåtur, Gizmo er helt ude i tågende haha


Soup of the Day Jordskokkesuppen.

Håber I alle har haft en dejlig jul :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar