mandag den 9. december 2013

Instaweekly #4

Ugen der gik... Med en ny milepæl i mit liv...


The milestone! Jeg er begyndt at træne... Med 7 minut workout. Jeg siger jer, det er hårdt puha! Men skal af med mine sidste 15 kg... Jeg har tabt 15, men man vil jo gerne have mere. Så sæt igang! ;-)


Hjemmelavet julepynt med fimo og hama. Perlepyntet er fra min pakkekalender, som min søde mor har lavet :-)


Thaisuppe (den fra Arla ;-)) med kylling og forårsløg


Gizmo i sneen


Mig i sneen... Brrr





Fredag = rødvin og i godt selskab med mine to veninder Diana og Pia. Selvfølgelig med mine nye whiskeyglas for IKEA :-)


Lørdag med hjemmelavet smørrebrød mmm


Min sidste Coca Cola Light fra Tyskland piv


Hjemmelavet lakserilette med skalrejer og edamamebønner


Søndag, juleshopping med Diana og croque madame... Masser af ost!


Søndag aften bagte jeg cookies med chokopops og chokolade til mit arbejde. Det skulle fejres, at jeg har været der i 2 år ;-)

Håber I havde en dejlig uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar