søndag den 26. maj 2013

Min weekend

Sikke en god weekend det har været! Min har stået på en masse hygge og afslapning, så jeg er en virkeligt træt pige/kvinde nu ;-)
I fredags hyggede jeg bare herhjemme og igår var jeg jo på loppemarked.




Min veninde og jeg var sulten efter loppemarkedet igår, så vi endte lige å Sharks til lidt 'let' frokost ;-) mmm friteret mad med dip.
I dag har jeg været sammen med en af mine ældste veninder, Tine, som jeg har kendt siden folkeskolen. Hun bor langt væk, så vi ses ikke så tit, men når vi endelig ses, er det som om, vi altid er sammen. Det elsker jeg bare!




Vi startede med morgenmad og hygge hos mig. Jeg havde bagt verdens bedste og nemmeste boller efter denne opskrift af Valdemarsro




Jeg fik luftet mine blege fødder




Spiste på Kowloon, jeg fik PHO BO TAI.




Og dagen sluttede med hårfarvening. Mine kollegaer har været efter mig med, at mit hår var grønt, og det kan man jo ikke lide at høre ;-)



Hvad synes I? Jeg har virkelig godt tilfreds, specielt når det kun har kostet 80 kr kontra 8-900 ved frisøren. Yay money saved :-)
God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar