søndag den 10. februar 2013

Lørdag

Igår var jeg med min dejlige storesøster og min sødeste niece Isabella i IKEA. Her fik vi jordbærcheesecake


Mmm man kan næsten smage sommeren.

Udover cheesecaken, fik jeg også købt rammer til mine billeder


Den øverste er fra Playtype, en gave fra søster, og den nederste, har jeg selv tegnet.


Og så har jeg endelig fået en ramme til min plakat fra Selected, yay!

Jeg købte også lidt forår til lejligheden





Nemlig påskeliljer og lidt hygge til sofaen.


Om eftermiddagen var jeg en tur i skoven med Gizmo. Pandebåndet er nyt og købt i Moss Copenhagen.
Gud hvor har jeg mange rynker, WTF?! Hmm...


Dagen sluttede af med middag på Memphis Roadhouse med min veninde og hendes kæreste. MUMS!

2 kommentarer:

  1. Å-åh, cheesecake - send straks et stykke min vej, har stadig kaffe på kanden, det kunne matche til.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Den er hermed sendt til dig Anne :-)

    God søndag!

    SvarSlet