onsdag den 7. december 2011

Soon

SÅ er det snart jul eller der jo selvfølgelig et stykke tid endnu og heldigvis.. Jeg mangler stadigvæk 2 julegaver, men så er jeg også færdig!

Det går rigtig godt på mit nye arbejde, og jeg er ved at vende mig til det og mine nye kollegaer - der er rigtig søde.
Ellers sker der ikke det vilde her hos mig, så dette indlæg er meget kedeligt. Skal ind til byen og købe de resterende julegave lørdag og måske vil jeg købe en lille ting til mig selv.
mbyM har lavet en bluse ved navn Godiva og den vil jeg meget gerne ind og prøve igen igen, den på billedet er dog i rust jeg vil gerne have den i brodeaux. Måske skal jeg en tur ned i Pede&Stoffer og lurer lidt også... har hørt at de har 20 pct. på alt, da de lukker butikken ned... Bare rolig de forsvinder ikke, de har bare valgt kun at have en web-shop.
Måske man kunne finde Stine Goya kjolen til 20 pct. af prisen dernede... den kunne være så fin til nytår!

I aften står den på at se min nye yndlings serie Pan Am på TV3 virkelig fantastisk serie og den amerikanske jet-age i 60'erne! Hvis I ikke har set den, så se den!


Billederne er venligst udlånt af Youheshe og Urban Clothing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar