fredag den 30. december 2011

Dagens bytte

What a day, tror faktisk at det er den længste shoppingtur nogensinde... har shoppet fra kl 13 til 19.30 kun med en enkel frokostpause og tissepause og tro mig, jeg er SÅ træt, har ondt i fødder og ja zzz...



Ja hvad fik jeg så købt? Jeg fik købt en sort cardigan fra modström, et dejligt stort strik tørklæde, strikken i metallic var den, jeg bestilte for nogle dage siden og som kom tidligt imorges. Så fik jeg ende erhvervet LINE&JO ringen med fjeren og en earcuff, og som I kan se på det sidste billede parfumen CRISTALLE og CHANCE. Midt i mellem alt det her shopping, har man jo brug for en pause, så min veninde og jeg tog ned på Café Viggo og fik nachos og Club Kylling namme nam.

Hav en dejlig fredag aften på årets anden sidste dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar