søndag den 21. april 2013

Springalicious sunday

Sikke et dejligt vejr, det har været idag... Det eneste der har været træls...ihvertfald for mig er, at jeg er blevet snottet eller også er det allergi who knows? Irriterende er det, uanset om det er det ene eller andet... Bah.

Min søndag er blevet brugt på gåture med Gizmo og hans veninde Karla, næsepudsning, tøjvask og afslapning.


Jeg har luftet mine gamle ballerinaer fra TopShop med nitter og mine nye shorts fra H&M - som I kan se, var det dog ikke i bare ben ;-) de er sgu lidt for blegfede haha.


Greneplukning, jeg satser på, at der kommer fine hvide/lyserøde blomster fra disse grene


Min aftensmad aka tunsandwich - Gizmo var vist mere ivrig efter den end jeg ;-)


Dinner and a movie. Min yndlingsfilm Julie&Julia

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar