søndag den 24. marts 2013

My Edition

Min søster og jeg var til Edition i fredags, og hvor var det bare fantastisk! Tusind tak WhiteWallGallery for et super arrangement, glæder mig til endnu et, hvis det skulle komme på tale ;-)

Her kommer lidt billedespam fra dagen


Edition plakat af Karina Petersen og AmileIntheWoods, Mette Hørsteds fantastiske fugle og mange andre flotte illustrationer, som jeg desværre ikke har navnet på.





1x1 Textil, Keis&Fiedler og Lærke Langballe





Dygtige Camilla Boman Jensen og hendes fantastiske 2-hovedet fugl. Jeg var så fascineret af den! Wow hvor var den flot!


Karina Bækkelund og hendes flotte sprallemænd


Mona Vander og hendes flotte stager og vægrelieffer


Og til sidst plakater fra OXO.

Der var så meget mere end det, jeg har taget billeder af, men mon ikke der kommer flere billeder af arrangementet på diverse blogs, det tror jeg :-)

Der kommer et separat indlæg om mine køb, ih er bare SÅ glad for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar