lørdag den 6. oktober 2012

Wruuuum friday

Igår var jeg til et arrangement med arbejde ude i Racehall, og nej jeg kørte ikke, jeg kom kun for maden;-) De har nemlig en Diner derude med Milkshakes, øl, floats og burgere...

Vi startede med The King of Beers


Budweiser!


Og en blev til flere...


Wruuuum.


Mig der nyder en KÆMPE cola og selvfølgelig en burger omg! Haha synes ikke at I skulle snydes for det billede.

Nok om mig og burgeren. I dag har jeg været ude og besøge min dejlige storesøster og ungerne, og se lige hvad jeg fandt i Føtex, som skulle bruges til coq au vin'en.


En vin med næsten samme navn som bloggen hihi.

Håber I har haft en ligeså skøn lørdag som jeg.

3 kommentarer:

  1. Uhm, øl og burgere - perfekt weekend menu!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Kunne ikke blive mere perfekt end ræs, øl, burger og fritter;-)

    SvarSlet
  3. Jeg har en giveaway kørende hvis du har lyst til at deltage: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/09/konkurrence.html

    KH Stine
    stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet