søndag den 5. august 2012

Shopping og gaver

Sikke en dejlig weekend det har været! Magtens Korridorer plus grill fredag, Stella Polaris, shopping og sushi lørdag og dejlig fødselsdag hos min skønne niece søndag.

Jeg har jo været ude og shoppe lidt den seneste tid, da jeg virkelig ikke synes, at jeg havde noget tøj overhovedet!











Vi starter lige med shopping fundene:-)
Cardigan/sjal, Gina Tricot // tunika, Gina Tricot // blomstret jakke, Selected Femme (nok det mest farverige i mit klædeskab) // Maxi kjole, Moss Copenhagen, den skal så næsten lægges en halv meter op haha! Det er ikke altid let at være lille mig.

Og nu til fødselsdagsgaverne, som min veninde har haft med hjem fra USA.








To smukke halskæder. En helt enkelt sølvkæde med vedhæng, en neon pink halskæde og den smukkeste ring med sten. Maria Black ringen er en gave fra mig selv hihi // flamingoen er en souvenir fra San Diego

Ih!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar