søndag den 22. juli 2012

Feriefund

I min ferie på Jegindø, var min familie og jeg på kræmmermarked i nærheden af Thyborøn. Og her fandt jeg en skøn håndmalet skål og en skummerske (hehe ved ikke helt hvad sådan en kaldes, men elsker den allerede).


På Jegindø lå vores sommerhus kun 300 meter fra vandet, og da det ikke var vejr til at bade i, var jeg tit nede og gå med Gizmo i vandkanten, hvor jeg fandt disse skønne muslinger og konkylier


Jeg ved godt, at det ikke er en kæmpe konkylie, men store eller små, så er det en konkylie:-)

På turen fik jeg også købt denne malebog


Den indeholder blandt andet tegninger af When Saints Go Machine, Hej Matematik, Bibi Ghost, Henrik Vibskov og mange flere. Glæder mig til at kigge den igennem.

God søndag derude, jeg vil nyde resterne af min sidste feriedag, imorgen starter jeg på job igen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar