mandag den 6. februar 2012

Fantastiske mandag

 
... som Thomas Buttenschøn ville have sunget.

Det har været en dejlig dag og en endnu bedre dag at komme hjem til, med en postkasse med gaver i, fantastisk!
Hvad gemmer der sig så i de to pakker?

I den første og største pakke, Heibergs Dessertcirkus


I den mindste, mine sjove kort fra Sapling Press

De var dog noget mindre end jeg havde troet, men elsker dem alligevel!

I lørdags, da jeg var inde i byen købte jeg en creme fra Kiehl's, ikke et mærke jeg normalt bruger, men havde hørt så meget godt om denne creme fra min veninde, at den måtte købes. Det er en creme der beskytter huden ned til - 40 grader, og i det her vejr, gælder det om at beskytte sin hud, og det har jeg ikke været særlig god til.

Nu vil jeg nyde resten af aften med hyggelæsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar