fredag den 12. august 2011

Frokost/brunch endte med shopping...

Ja så endte en simpelt søndag med brunch sammen med søster og hendes kæreste til en shoppedag alligevel..
Ved ikke hvordan det kan ske? Var en tur i Magasin Aarhus inden vi skulle mødes og der stod de, de smukkeste plateau sko i orange/rød fra VAGABOND lige foran mig! Hvad skal man gør, spørger jeg? Ja man prøver dem selvfølgelig! Str. 38 passede ikke! SKRÆK og RÆDSEL, de var for store og de havde ikke flere i "de små str." - som ekspedienten så flinkt fortalte. Nåh!
Tog på Café Viggo med søster og hendes kæreste og fik brunch, men kunne ikke få skoene ud af hovedet! Så tog turen hele vejen igennem gågaden i Aarhus og Bruuns Galleri for at finde dem, men ak ingen orange sko til mig endnu...Fik dog stillet min sult en smule.. fandt nogle fine og billige sandaler i karry-farve til kr. 199 and I AM LOVING THEM ! Fandt og så 2 stk. cardigans i grå og grå med sorte striber til intet mindre end kr. 75 pr. stk ! Jeg var glad, tænkte dog stadig på det orange plateau.. kender I det? når man har sat næsen op efter en ting og man så bare ikke kan få det?! det kan virkelig P..S ME OFF - undskyld mit sprog :)

Jeg tog hjem til en veninde for at hygge - her havde jeg bestemt mig for at tage ned i Magasin og købe skoene inden de lukkede bagefter, uanset om jeg så skulle ende med at have dobbelt sål i. Vi gik på nettet, så jeg kunne vise hende dem og så fandt vi dem i str. 37! Heaven! De blev købt med det samme, så nu venter jeg med spænding i 3-5 dage på at de kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar