torsdag den 31. oktober 2013

On a stormy night

Var det bare mig eller blæste det en smule i mandags?

Jeg hyggede inde i min stue/spisestue/køkken, det er nemlig et og samme rum ;-)











Gizmo hyggede sig også - med sin toiletrulle...

Den sidste uges tid har der, ude i blogland, blevet talt/skrevet meget om 'hjem' og jeg giver barewunderbar fuldstændig ret!
Ens hjem skal ikke være en kulisse, et display eller rettere en side i et boligmagasin. Det skal være ens hjem, der hvor man bor, hygger og frem for alt slapper af. Det skal ikke være et sted der afspejler 'dagens' trend, men et sted der viser, hvem man er som person!

Jeg er også selv ret glad for trends, specielt kobber, også selvom jeg kun har min Tom Dixon Etch og min HAY Lup. Men elsker dem begge, da de er gaver fra familie og veninde :-) og ja jeg ejer skam også et HAY DLM - hvem gør næsten ikke det? HAY er jo lidt blevet allemands eje. Eller er det bare mig? Men hvad fanden de laver jo også nogle smukke ting ;-)

Min største last er helt klar stole, specielt stole i træ. Og apropos stole, så har jeg fået en ny




Nemlig denne flotte Fritz Hansen stol.
Jeg har fået den af min faster og onkel, som i tidernes morgen, fandt den i en container. De fik den ombetrukket, og de har haft den i deres hjem så langt tilbage, som jeg kan huske. Og nu er den min! :-)

Jeg elsker nye ting, men sætter stor pris på mine 'gamle' ting, såsom arvestykkerne. Og der går jo lidt sport i den, når man skal matche de nye trends med ens faste og vante inventar ;-)

Håber I får en dejlig aften!
Imorgen står den på Hamburg baby!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar