fredag den 23. november 2012

Food SPAM

God weekend!

Det har været en lidt stille uge her hos mig, men jeg har spist masser af mad! Så her kommer lidt spam;-)


Homemade ICE tea and beer, Memphis Roadhouse // Rocky Road, The Food Club // pulled pork, brisket and fries, Memphis Roadhouse // saltristede mandler // ribs, Memphis Roadhouse // chokoladecookies med chokolade, The Food Club // Shrimpy popcorn, Memphis Roadhouse // Mc Flurry toblerone // Homemade pastasalat

Pyh man blir jo helt sulten igen... Som den opmærksomme læser nok har bemærket, er der mange billeder fra Memphis Roadhouse. Og jeg vil bare sige, at DET VAR SÅ GODT! og jeg føler mig som en gravid lige nu puha...

Jeg har endnu ikke vist jer det bedste, nemlig Savory Snacks. Fuck!


Sojaristede mandler, Homemade chips, filodejsruller med ost og jalapeños og noget jerky turkey.
Undskyld jeg savler lidt, men det var virkelig godt.
Hele gildet blev betalt af min bedste kammerat Martin, så tusind tusind tak for mad min kære ven. Det er sjovt, hvordan planen om en fredagsøl, blir til noget helt andet:-)


Sådan her ser jeg ud lige nu, er så mæt og ligger og flader ud på sofaen.

2 kommentarer:

  1. Yum, det hele ser godt ud! Godt, jeg snart skal have noget at spise (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Beklager mit sene svar, jeg håber du fik noget godt at spise;-)

    SvarSlet