fredag den 12. oktober 2012

Friday

Wuw så blev det fredag og weekend!
I dag har jeg været inde i Magasin og hente min præmie, jeg vandt nemlig en konkurrence i sidste uge og her er den


To fine puder fra House Doctor

Og igår var min veninde og jeg jo på genbrugsjagt i Nørresundby og jeg fandt vist rigeligt! En helt masse forskellige glas, vinglas og keramik... Og denne smukke sag til 75 kr, som min veninde og jeg ompolstrede igår... Eller rettere min veninde gjorde;-)


Jeg glemte selvfølgelig at tage et før-billede, men stolen var i grøn velour, meget klassisk;-) og nu er den sort og mine nye puder passer perfekt til stolen.
Hvad synes I om resultatet?

Håber I får en dejlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Stolen er virkelig blevet flot! Sådan lidt designer agtig, ser svært ud sådan lige at gøre!

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Og det var svært og lidt hårdt, mest for min veninde;-) det tog ca. 3 timer, og det er ikke sådan ligetil. Ihvertfald ikke når man skal hæfte siderne sammen:-)

    SvarSlet