søndag den 3. juni 2012

Søndag

Jeg synes det har været en lidt hård weekend, også selvom jeg ikke helt har lavet så meget, ud over festen i fredags og sushi med søster igår. Men jeg har simpelthen været så træt hele ugen, men har bare ikke kunnet falde i søvn... Håber det bedre i næste uge, fordi der kommer til at ske noget spændende, som forhåbentlig falder til min fordel, men mere om det senere.

Da jeg var inde i byen for at købe dåbsgave til min sødeste nevø Storm, faldte jeg over disse skønne smykker fra Hm, de blev straks taget i brug.








Elsker de neon farvet øreringe og den grå perlehalskæde (den minder lidt om den fra Lukou), også til den nette sum af 120 kr.

God søndag.

PS Undskylder for, at jeg ser så træt ud, men havde lige sovet et par timer inden sushien;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar